16 Aralık 2009 Çarşamba

Benim Bu Ülkeden Hiç Umudum Yok

Yurdum insanını da sevdiğim söylenemez aslında... Blogdaki ik yazıya böyle başlamak istemezdim ama böyle düşünüyorum işte.

3 ay önce radyo programcısının biri şehit haberlerini konuşurken, "Türk milleti buna izin vermeyecektir, Atatürk ün de dediği gibi Türk Mileti çalışkandır, ne mutlu Türküm diyene" vs vs gibi laflar ediyordu. Sonra aynı programcının geçen gün bizim millet adam olmaz, tembeliz biz, koyun gibi uyuyoruz dediğini duydum başka bir programında. E ne oldu şimdi? Hani çok üstün bir ırktık? Hani çalışkandık?

Değiliz hocam.. Ne üstün ırkız , ne çalışkanız. Şark kurnazıyız hepsi o..

Ha bir de koyunuz aynı zamanda. Radyo programcısının hakkını teslim edelim...

Çok önemli bir eşiği de atladık malesef. O eşik , koyun insan sayısının normal insanlara baskın gelmesi idi ve geçti Bor'un pazarı.

Yıllardır bunu yapmaya çalışıyorlardı ve yaptılar. Her an biraz daha arttırdılar koyunların sayısını. İşte o yüzden benim bu ülkeden umudum kalmadı.

Şimdi ne kadar kolay yürütüyorlar tekneyi farkında mısınız?

Ne kadar kolay alıyorlar abuk subuk kararları çatır çatır.

Çok sinirliyim çok...

Çünkü koyunlara 3 çocuk yapın deniyor. Çünkü bunu yapan koyunlar var işte bu ülkede. Başbakan dedi. Çok doğru dedi diyen adamlar var bu ülkede.

Genç nüfus ne kadar fazla ise ülke o kadar güçlüdür, ekonomisi sağlamdır yalanına inanıyorlar safça .

Halbuki her haneye düşen o 3 çocuğu bu ülkenin eğitemeyeceğini , mantıklı bir birey yapamayacağını biliyorlar. Şu sorunun cevabını da biliyorlar çünkü. Eğitimsiz sade vatandaşı mı kandırıp oyunu kaparsınız yoksa sorgulayan eğitimli bir vatandaşı mı?

Müthiş bir kısır döngü içindeyiz. Doğrulara ulaşacak her yolu kapatıyorlar bir bir. Cahil kör toplum olarak kalmamızı istiyorlar. Sorgulamaya kalkanları , aydınlık Türkiye isteyenleri de bir bir avlıyorlar. Ergenekon nedir kaç kişi biliyor ve Tuncay Özkan neden hapiste acaba?

Bu planı yürüten adamlara sormak istiyorum .Ne istiyorsunuz? Zaten çok paranız yok mu? Zaten yeteri kadar statü elde etmediniz mi? Herkesin sizin gibi düşünmesi için mi bu çabanız? Özgürlüğe , hür iradeye hiç mi inancınız yok?

Şu yazıyı yazarken beynimde hep Moğolların "Birşey Yapmalı" şarkısı çalıyor.
Ama kusura bakma Cahit Berkay. Yapacak hiçbirşey kalmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder