21 Aralık 2009 Pazartesi

21. yüzyıldayız 9 seneyi yemişiz 10. nerde diye bakınıyoruz ama hala Elektrikler kesiliyor iyi mi?

85 di sanırım. Hollanda daki kuzenlerim (orada doğmuşlar) ilk kez Türkiye ye gelmişlerdi.

Elektriklerin gidesi tuttu bunların geldiği hafta.

85 dönemi , 10 yaşındayız ve yarısından delikanlıyız falan ama bizim kuzenler feci korktu bu elektrik kesintisi yüzünden . Çat diye zifiri karanlık olup samanyolu ile başbaşa kalınca ürperdi elemanlar.

Nedir dedim? Meğer orada ( Hollanda denen yapay ülkede yani) hiç elektrik kesintisi olmazmış. Ondan korkmuşlar.

Bu kez ben korktum. Ulan nasıl ülke ki bu Hollanda elektrikleri bile kesilmiyor. Netekim normal olmayan şeyden korkarsın. Kuzenler Türkiye'den ben Hollanda'dan korktum hali ile .

Bana göre inanılmaz anormal birşey bu elektriklerin 21 yılda bir kesilmesi ( Hollanda istatistikleri öyleymiş)

Dolayısı ile bu akşam 3 saat süren kesintide aklıma geldi yine aynı mevzu.

Hani Blog un ilk yazısında benim bu ülkeden umudum kalmadı demiştim ya... Daha ne olsun be kardeşim? Daha ne olsun?

Yemeyin artık bizi.

Mustafa Kemal muasır demiş, medeniyetler seviyesi demiş. Yıllar öncesinde bu çıtayı kendinize düstur edinin demiş.

Kime demiş? Türk halkına..

Hani şu çalışkandır , zekidir dediğimiz halka.

Bir yerde bir hata var. Mustafa Kemal'de değil ama bu hata...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder